Marvin Gaye - wizjoner soulu
Marvin Gaye był kimś więcej niż wokalistą soulowym — był wizjonerem. Utworami takimi jak „What’s Going On”, „I Heard It Through the Grapevine” czy „Sexual Healing” ukształtował całe pokolenia i nadał problemom społecznym niepowtarzalny głos. Dokument ukazuje burzliwe życie „Księcia Soulu”, naznaczone sławą, traumami z dzieciństwa, depresją i narkotykami.