Marvin Gaye - Visionary of Soul
The son of a Detroit pastor, Marvin Gaye impressed from the 1960s onwards with his sensual voice and songwriting craft, as well as his political lyrics during the civil rights era. This documentary paints the picture of a tormented soul and one of the United States' greatest musicians.