Nowi władcy Syrii
8 grudnia 2024 upadły rządy Baszszara al-Assada. Klan Assadów rządził Syrią przez ponad pół wieku, a ich władza rozpadła się zaledwie w 10 dni. Władzę w kraju toczonym przez wojnę domową trwającą od ponad 13 lat objął Ahmad as-Szara, przywódca rebeliantów. Znany jako Abu Mohammad Al-Dżaulani był dżihadystą i terrorystą, dziś przedstawia się jako rzecznik wszystkich Syryjczyków niezależnie od wyznania. Jakie są jego prawdziwe intencje i możliwości?