Ars Erotica
W starożytności nagość i erotyka były częścią codzienności, podczas gdy chrześcijaństwo na długo narzuciło sztuce nowe tabu. Patrick Catuz przemierza historię sztuki – od śmiałych Rzymian, przez ciekawską renesansową Europę, po współczesną, coraz częściej kobiecą awangardę. Gdzie dziś przebiega granica erotyki i tabu?