Czy to prawda, że...?
Od triumfów po upadek – Rzym fascynuje od wieków. Czy jego koniec sprowadziła dekadencja elit, czy raczej polityka, najazdy i strukturalne problemy? Historycy i politologowie analizują mity i fakty, pokazując, jak opowieść o słabnącym imperium wciąż oddziałuje na współczesną wyobraźnię i debatę publiczną.