Septicflesh
Grecki zespół Septic Flesh łączy brutalny death metal z elementami orkiestralnymi i symfonicznymi, tworząc epicką i mroczną kompozycję. Ich złożone utwory i monumentalne aranżacje są wyjątkowe. Podczas festiwalu Summer Breeze 2025 prezentują spektakularny show pełen muzycznej mocy i orkiestralnej potęgi.