League Of Distortion
League Of Distortion z Niemiec łączy mocny metal alternatywny z nowoczesnymi brzmieniami. Zespół z wokalistką Anną Brunner zachwyca emocjonalną głębią, mocnymi riffami i porywającymi występami, a podczas Summer Breeze 2025 zachwyca swoją energią.