Ángel Molina
Pionier hiszpańskiej sceny klubowej i rezydent Sónar od samego początku - Ángel Molina jak nikt inny reprezentuje bezkompromisową jakość. Niezależnie od tego, czy chodzi o techno, ambient czy drone - jego sety są perfekcyjne, radykalnie oryginalne i wizjonerskie. Teraz powraca do Barcelony z jednym ze swoich najodważniejszych występów.