Polska i Niemcy: jak układają się stosunki między krajami?
Rok po powołaniu nowego rządu stosunki między Polską a Niemcami wróciły niemal do normy. Żądanie reparacji wojennych przez poprzedni rząd zostały zawieszone. Mimo to rząd Donalda Tuska nie jest przeciwny innym formom rekompensaty finansowej.