Rzym: między papieżami31 min
Po śmierci Franciszka, cały Rzym pogrążył się w żałobie. Argentyński papież najbardziej zjednał sobie najbardziej potrzebujących i wykluczonych – uchodźców, osoby LGBT, biednych. Czego oni oczekują od następcy Jose Bergoglio?