Re: Rome - A City Between Two Popes
Since Pope Francis died, Rome has been the epicentre of grief for Roman Catholics the world over. The 266th leader of the Catholic Church was considered a humble man, a liberal reformer, and defender of those most in need. What do the most vulnerable want from the next pope?