Ocalony z Holocaustu gwiazdą TikToka30 min
Gidon Lev ma 89 lat. Opowiada o Holokauście i został gwiazdą TikToka. Wraz ze swoją partnerką uświadamiaja młodych o tragedii ludobójstwa oraz zarażają niepohamowaną radością życia.