Re: A Holocaust Survivor TikTok Star
At 89 years old, Holocaust survivor Gidon Lev is a TikTok star. With his partner, he tells his story on social media and fights antisemitism and Holocaust denial with courage and optimism. In late 2024, he visited Theresienstadt, the concentration camp where he spent his darkest years.