Serbia: kraj na skraju wrzenia30 min
Strajki, okupacja uniwersytetów, blokada ulic. Serbią wstrząsają największe protesty od rozpadu Jugosławii, większe od tych, które obaliły Slobodana Miloševicia. Powód gniewu? Korupcja wbudowana w system polityczny oraz autokratyczne ciągoty serbskiego Prezydenta Aleksandra Vučicia. Stawką protestów jest przyszłość Serbii, która stara się utrzymać równy dystans od Rosji i Unii Europejskiej.