Serbia: între proteste și instabilitate30 min
Greve, universități ocupate, străzi blocate – Serbia este zguduită de cele mai mari proteste de la destrămarea Iugoslaviei. Mânia e alimentată de corupția sistemică și tendințele autocrate ale președintelui Aleksandar Vučić. Miza: viitorul unei țări care pendulează între Rusia și UE.