Czy dążenie do doskonałości doprowadza nas do szaleństwa?28 min
W mediach społecznościowych aż roi się od różnych przepisów na szczęście, sukces i zdrowe życie. To dążenie do perfekcji może przerodzić się w obsesję. Czy rozwój osobisty jest gwarantem sukcesu? Czy dążąc do doskonałości nie tracimy cząstki człowieczeństwa?