Czy społeczeństwo potrzebuje alkoholu?30 min
Sukces, porażka, urodziny, pogrzeb… każda okazja jest dobra, by się napić. Jednak granica między przyjemnością a uzależnieniem jest bardzo cienka. Alkohol jest jedna z najbardziej toksycznych substancji, ale ułatwia społeczne kontakty. Czyżby był tak mocno wpisany w nasze społeczeństwa, że nie da się go przestać używać?