Does Society Need Alcohol?30 min
Success, failure, birthdays, funerals… any occasion can be an excuse to drink. However, the line between pleasure and addiction is very thin. Alcohol is one of the most toxic substances, yet it facilitates social interaction. Is it so deeply ingrained in our societies that it's impossible to stop using it?