Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Kierunek Cieśnina Beringa, punktu, w którym stykają się Rosja i USA. Oddziela Czukotkę, autonomiczny okręg rosyjski od Alaski, a w najwęższym miejscu ma tylko 85 km. Od 1945 roku Cieśnina Beringa jest barometrem stosunków między dwoma wielkimi mocarstwami. Dzięki ociepleniu klimatu, Arktyka staje się kluczowym regionem dla przyszłości świata. Spójrzmy na mapy.