Nigeria: plaga porwań25 min
Nigeria cierpi z powodu największej fali porwań, jaką kiedykolwiek widziano od 2014 roku: średnio 10 osób dziennie. To zjawisko pięciokrotnie większe niż nawet połączone statystyki Meksyku i Kolumbii, dwóch innych krajów borykających się z tą plagą. Ta "praktyka" to kwitnący przemysł, z którego czerpią zyski grupy zbrojne i zorganizowane gangi przestępcze.