Kidnapping in Nigeria25 min
Abductions take place on a massive scale in Nigeria. In one week in March, almost 500 people were abducted in two towns in the north of the country, many of them school children. On average, ten people are kidnapped every day in the country, five times as many as in Mexico and Colombia combined.