Dostępny do 18 listopada 2025 11:40
W studiach telewizyjnych rosyjskich kanałów propagandowych amerykańska kampania wyborcza była obserwowana ze szczególną gorliwością. Jednak propagandziści nie byli zgodni co do tego, kogo powinni poprzeć. „Zagraniczna agentka” Masza Borzunowa rzuca światło na tę kwestię i ujawnia, czy Putin chciałby zobaczyć Kamalę Harris w Białym Domu.