Louisa, irlandzka hodowczyni krów mlecznychRolnictwo
Własna hodowla krów mlecznych zawsze była marzeniem Louise. Na razie prowadzi gospodarstwo wspólnie z ojcem i codziennie oporządza 200 zwierząt. Jednak wypasanie bydła, znacząco podnoszące jakość mleka, powoduje też wzrost stężenia azotanów w glebie. Żeby je ograniczyć, UE chce zmniejszenia wielkości stad. Dla Louise oznacza to ubój prawie 30 krów i pytanie o dalsze losy jej farmy.