Nick, maltański ornitologŚrodowisko naturalne
Malta jest ważnym przystankiem dla ptaków migrujących, powracających wiosną z Afryki na północ Europy. Ale ten odpoczynek może się stać śmiertelną pułapką, bo Malta, jako jedyny kraj Unii Europejskiej zezwala, pod pewnymi warunkami, na wiosenne polowania. Nick Galea wraz z organizacją BirdLife Malta walczy o zmianę tego prawa.