Vytenis, litewski inżynierMobilność
Choć Vytenis, litewski inżynier motoryzacji, lubi warkot silników spalinowych, to przyszłość transportu w Europie wiąże z samochodami elektrycznymi. Już teraz zajmuje się zamianą starych silników diesla w silniki elektryczne. Unijny zakaz sprzedaży nowych samochodów z silnikiem spalinowym, który wejdzie w życie w 2035 r. będzie może bolesny, ale zdaniem Vytenisa jest konieczny.