Léa, studentka na Erasmusie w MadrycieEdukacja
Léa, jest francuską studentką elitarnej Science Po Lille. W ramach programu Erasmus studiuje przez rok w Madrycie. Uważa to za swoją wielką szansę, ale jednocześnie krytykuje program za jego niedostępność dla gorzej sytuowanych studentów. Niskie stypendia sprawiają, że program nie promuje ani równości szans, ani różnorodności społecznej jego uczestników.