Malta: przemiana wyspy Gozo
Należąca do archipelagu Wysp Maltańskich wyspa Gozo to mały przyrodniczy raj. Co roku przyciąga rzesze turystów, co stymuluje lokalny wzrost gospodarczy. Ma to jednak swoją cenę: coraz więcej deweloperów inwestuje na Gozo i miejscowi boją się, że natura wyspy zostanie zabetonowana, tak jak stało się to na Malcie.