Zaproszenie do podróży
Nigeria jest obecnie największym po Indiach producentem filmów. Rodzimy biznes kinowy zaczynał od skromnych, niskobudżetowych filmów na kasetach VHS. Dziś “Nollywood” produkuje ambitne obrazy, które opowiadają o historii Nigerii i Afryki.