Zaproszenie do podróży
Soundsystemy, emblematyczny element jamajskiej kultury narodziły się w latach 50. Dziś poruszają do tańca cały świat, a dancehall i reggae można usłyszeć od Warszawy po Kapsztad. Jak powstały? Sprawdzamy u źródła.