Każde drzewo się liczy!31 min
Susza i burze coraz bardziej wpływają na lasy. Tylko jedno drzewo na pięć w Niemczech jest nadal w dobrym stanie. Jak pomóc lasom w przetrwaniu kryzysu klimatycznego?