Niemcy: znikające kioski z napojami31 min
Wpisane na listę kulturowego dziedzictwa, niemieckie kioski z napojami są zagrożone zniknięciem. Od 2020 roku są chronione przez władze Nadrenii Północnej-Westfalii, jednak ich liczba ciągle spada.