Niesamowita historia piniędzy (4/4)
Przez setki lat od wynalezienia banknotów w Europie, ich wartość była związana ze złotem lub srebrem. Ten system chwiał się wielokrotnie w cyklicznych kryzysach, aż po II wojnie światowej pieniądz został całkowicie uwolniony od kruszców i stał się wirtualny.