Niesamowita historia pieniędzy (1/4)
Jak zorganizować handel w świecie bez pieniędzy? Tabliczki klinowe z Babilonu pokazują, że istniał inny system. Dopiero w VII wieku p.n.e. w Lidii powstały pierwsze monety. To wynalazek, który odmienił świat.