Kościoły na sprzedaż31 min
Spadająca frekwencja w kościołach, wysokie koszty utrzymania: tysiącom kościołów w Europie grozi rozbiórka. W wielu parafiach emocje sięgają zenitu, ponieważ często pojawia się dylemat: zburzyć czy sprzedać?