Indie, kolos na glinianych nogach?
Choć Indie kreują się na wschodzące supermocarstwo ekonomiczne i głównego rywala Chin, za tymi buńczucznymi zapowiedziami premiera Modiego kryją się drastyczne nierówności społeczne. Indie to kraj kontrastów, w którym ekstremalne bogactwo miesza się z ekstremalną biedą.