Anatomia obrazu
224 postacie otaczają króla i królową Hiszpanii na obrazie Francesco Battaglioliego znajdującego się w madryckim muzeum Prado. Artysta określił tożsamość tylko jednej z nich: Farinellego. Kim był i jakie okrucieństwa musiał przejść, by zostać największą gwiazdą XVIII-wiecznej Europy? Kim byli kastraci i dlaczego odgrywali tak wazną rolę w muzyce przez trzy stulecia?