Trump vs. Harris - dwie wizje świata4 min
Podczas debaty Trump i Harris przedstawili dwie wizje świata. Kandydatka Demokratów mówiła o multilateralizmie sojuszach, natomiast były prezydent skupił się na swoich osobistych relacjach ze światowymi przywódcami.