United-Kingdom: Between Trump and the EU
During the first televised debate of the 2024 US presidential elections, Donald Trump and Kamala Harris laid our their clearly different visions for foreign policy. Whereas Harris called for multilateralism with America’s allies, Trump set out his transactional ‘America First’ approach.