Węgry Orbana i UE
Viktor Orban będzie się mierzył z poważną konkurencją w wyborach europejskich. Na węgierską scenę polityczną mocnym krokiem wszedł bowiem Péter Magyar, prezes partii, która zyskuje w sondażach i chce zakończyć konflikty Unią Europejską.