Moda i sport
Legenda tenisa René Lacoste powiedział kiedyś: "Nie wystarczy wygrać mecz, trzeba to zrobić ze stylem". Od Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 1924 r. minęło 100 lat. Żyjemy w stuleciu pełnym nowych osiągnięć w sporcie i modzie. Jak sport zrewolucjonizował naszą garderobę? Dowiecie się tego z naszego dokumentu, w którym rozmawiamy z gwiazdami sportu, ale także raperami i projektantami.