Champion ChicThe Rise of Sportswear
Sportswear has come to dominate high fashion and the high street. What began one hundred years ago as functional clothes for tennis or golf has led to a revolution in how we dress. Sportswear’s influence on fashion, as told by fashion experts, rappers, footballers , and the public.