Do czego służą ojcowie?
Bycie ojcem to coś znacznie więcej niż tylko zmienianie pieluch. „Nowi ojcowie” są zdeterminowani, by być partnerami dla matek w wychowaniu dzieci, a jednocześnie pokazują się w „instagramowalnych” sytuacjach i zbierają lawinę polubień. Nierówności jednak trzymają się mocno. Jak im przeciwdziałać? Do czego służy współczesny ojciec i jaki powinien być?