Między dwoma światami
Isabelle, Tom i Victor nie spodziewali się, że kiedykolwiek dostaną się do HEC, prestiżowej szkoły ekonomicznej, którą kończą przedstawiciele francuskich elit. Victor dorastał na przedmieściach Marsylii. Isabelle wychowała się w paryskiej robotniczej dzielnicy Olympiades. Tom od 14 roku życia pomaga rodzicom, sprzedawcom ryb na targu. Nikt z ich rodzin wcześniej nie kontynuował nauki po maturze. Jak odnajdą się w zupełnie nowym środowisku, które rządzi się własnymi prawami?