HEC
The children of a fishmonger, a postman or a circus performer, Isabelle, Tom and Victor have just been admitted to the prestigious HEC Paris business school. How does it feel to get into an elite school when you come from a modest background? This documentary follows three ordinary young people as they navigate a new world.