Symbol i znaczenie
W latach osiemdziesiątych AIDS przeraziło świat. Szczególnie dotknięci są młodzi homoseksualiści. Są marginalizowani - stygmatyzacja, uprzedzenia i strach są wszechobecne. Czas ten charakteryzuje się cierpieniem i ignorancją, podczas gdy coraz więcej ludzi umiera. Mała czerwona wstążka przyciąga uwagę całego świata.