Czy potrafimy "poczuć" czas?26 min
Czas jest jedną z największych zagadek wszechświata. Choć płynie w zasadzie w tym samym tempie dla wszystkich, każdy postrzega jego upływ zupełnie inaczej. Niektóre dni upływają z szybkością błyskawicy, inne ciągną się całe wieki. Jak to wytłumaczyć?