Can We Feel Time?26 min
Time is one of the great mysteries of our lives. It passes the same way for everyone and yet everyone experiences it differently. Sometimes the days fly by, at other moments, time seems to stand still. How do we perceive time? And could we live more intensely if we understood how our sense of time works?