Czy możemy zastąpić zapylaczy?
Rośliny i owady od milionów lat żyją w nierozerwalnym związku. Owady zapylają rośliny, a te w zamian je karmią. Od kilkudziesieciu lat obserwujemy owadzią apokalipsę, liczba zapylaczy spada w dramatycznym tempie. Co zrobić, by nie zniknęły pomidory, ogórki, jabłka i inne owoce i warzywa?