Can We Replace Pollination?30 min
For millions of years, there has been an intimate pact between plants and their pollinators: with relationships so cleverly adapted that it almost seems like love. But with pollinating insects in danger, could we pollinate plants ourselves? And what do bubble guns have to do with it?