Re: Macedonia: toksyczne powietrze
Życie Igora Smileva naznaczone jest bólem i bezradnością. Ten 48-letni Macedończyk stracił rodziców i siostrę, którzy umarli na raka. Igor jest przekonany, że przyczyną ich choroby było zanieczyszczenie – Macedonia Północna od kilkudziesięciu lat ma najwyższe wskaźniki skażenia powietrza w Europie.